Selasa, 01 Februari 2011

Bukti kucing beryawa 9.....Kucing Ini Masih hidup Walaupun Kepalanya Tembus Dipanah!


Bukti kucing beryawa 9.....Kucing Ini Masih hidup Walaupun Kepalanya Tembus Dipanah!


Sungguh ajaib kucing ini masih bernyawa walaupun kepalanya tembus dipanah.Kucing itu masih boleh berjalan pulang ke rumah tuannya dengan panah masih tembus dikepala.



Kucing berusia empat tahun asal Indiana, AS itu bernama Brownie.Tuannya yang tidak disebutkan namanya terkejut kehairanan saat melihat Brownie pulang dengan anak panah di kepalanya.



Anak panah sepanjang 30 cm itu tembus dari bahagian kiri tengkoraknya,kemudian keluar di atas mata kanannya. Nasib baik anak panah itu tidak menembus di matanya atau mengenai otaknya.



Kucing ini sangat beruntung,walaupun kecerderaan yang dialaminya teruk namun dia masih bernyawa bahkan boleh berjalan pulang. Siapa pun pelakunya,tidak seenaknya menyiksa haiwan seperti ini dan melarikan diri,kata CEO Monroe County Humane Association, Sarah Hayes.



Pihaknya berjanji akan mencari pelaku yang memanah kucing berbulu coklat muda dan putih itu.sementara Brownie saat ini sedang dalam proses pemulihan akibat lukanya. Mungkin kucing memang benar-benar memiliki sembilan nyawa.

sumber

0 komentar: